درب و پنجره دوجداره تکویندوز
نوشته شده توسط : ویدا اسماعیلی

پنجره ها و درب های آلومینیومی چگونه تولید می شوند؟

اگر به دنبال اضافه کردن طرح های آلومینیومی به خانه خود هستید، ممکن است بخواهید بدانید که چگونه آنها ساخته شده اند. با این طرح ها، پنجره ها و درهایی را خواهید داشت که دارای استحکام، عایق و دوام استثنایی هستند. بسیاری از این مزایا به فرآیند تولید پروفیل های آلومینیومی مربوط می شود. هنگامی که طراحان این پنجره ها و درها را تولید می کنند، باید آلومینیوم را اکسترود کنند. این فرآیندی است که طی آن یک قطعه آلومینیوم خام به نام بیلت را می گیرید و آن را به همان چیزی که نیاز دارید حرارت داده و فشار می دهید. از آنجا، فرآیندهای دیگری شروع می شود تا آن قطعه فلز خام را به پنجره یا در رویاهای شما تبدیل کند.

در تولید کننده درب و پنجره دوجداره تکویندوز ، ما پنجره‌ها و درب‌های آلومینیومی را که توسط رهبران بازار تولید می‌شوند، عرضه می‌کنیم. با کار با آکپا و آکرول می‌دانیم که می‌توانیم طرح‌های با کیفیت بالا را در منطقه خود ارائه دهیم. نه تنها این، ما یک نصاب محلی هستیم، به این معنی که شما می توانید این پنجره ها و درهای جدید را در زمان کمتر و هزینه کمتری نسبت به یک برند بزرگ ملی تهیه کنید!

بهترین تولید کننده درب و پنجره آلومینیومی

 در و پنجره های آلومینیومی از طریق فرآیندهای پیشرفته تولید می شوند. در ابتدا، شما می توانید آلومینیوم را با حرارت دادن آن بر روی یک پرس اکستروژن اکسترود کنید. از آنجا، آن را از یک قالب عبور می دهید و آن را تحت یک سری آزمایش قرار می دهید تا آلومینیوم خود را به شکلی که می خواهید خم کنید. در نتیجه، یک قاب فلزی خواهید داشت که بسیار قوی و بادوام است. در مرحله بعد، قاب های آلومینیومی را پردازش می کنید و آنها را تمیز می کنید تا پروفیل ها برای رنگ آمیزی آماده شوند. شما می توانید قاب های آلومینیومی را در یک غرفه پوشش تخصصی قرار دهید تا قاب ها را قبل از قرار دادن در فرهای تخصصی پودر کنید. اگر فریم های آلومینیومی شما از نظر حرارتی شکسته است، قبل از فرآیند پوشش پودری، این ترمال بریک را عایق می کنید. ماشین آلات بسته بندی پیشرفته در فرآیند بعدی که در آن آلومینیوم را بسته بندی و محافظت می کنید و آنها را روی سکوهای مخصوص قرار می دهید کمک می کند. از آنجا، می توانید آلومینیوم را در انبار ذخیره کنید یا آنها را برای تحویل ارسال کنید. همه این تکنیک‌های پیشرفته با آنچه در خانه‌تان می‌بینید ساخته می‌شوند – یک پنجره یا در آلومینیومی بسیار بادوام.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: